Ett av de stora favoriterna i mitt sortiment är Hjärterum. Det är två runda silvercoins som tillsammans bildar en gömma, en skattgömma, där du förutom ett hjärta i 18K guld eller silver kan låta mig hamra in en hemlighet. En del kunder väljer några vackra ord, "mina för evigt", ett datum eller något annat fint. Utsidan pryds av antingen namn eller några fina ord. Det är upp till dig att välja.
 
Kärt barn har många namn
Det här smycket har många namn, det blir kallat Skattgömma, Musslan, Ostron, Hemligheten mm, men efter en namngivningstävling för ett par år sedan vann namnet Hjärterum. Vinsten var förstås ett alldeles eget sådant smycke!
 
Rabatt på namnsmycken
Fram till på söndag 20 augusti får du 15% rabatt på Hjärterum och alla mina andra silversmycken med coins om du uppger koden COINS15. Så varsågoda och slå till!
 
 
Här är några fler bilder på det populära smycket:
 
 
 
 
 
 
Välkommen till webshopen eller besök mig i butiken på Brahegatan 32 i Stockholm!
 
Amanda Egilson
 
 
 
 
Spara
halsband med namn, namnhalsband, namnhalsband silver, namnsmycken,

Kommentera

Publiceras ej