Om man är välsignad med många barn och därför behöver ett namnsmycke med många namn men bara ett enda hänge är Elegance Namnstav ett av mina bästa förslag. Det är stilrent, snyggt och väldigt lättburet. Den är 5cm lång och det får plats minst ett namn på varje sida.
 
Välj ditt eget budskap
 
Det går såklart lika bra med några väl valda ord, tex Live Love Laugh eller Jag Älskar Dig. Du väljer!

 
Jag gillar när staven hänger i en lång kedja, de flesta verkar hålla med så 70cm är den vanligaste längden. Jag har även 80cm om man känner att 70cm inte riktigt räcker så långt man önskar. Elegance Namnstav är verkligen elegant utan krusiduller, fast ändå, om du vill kan du pimpa den med ett guldhjärta eller kanske emåanssten i form av ett glitterhjärta. 
 
 
Ringformade Namnhalsband
 
Ett annat förslag är de olika varianterna av ringformade smycken, tex Drömfångaren eller Love namnhalsband eller det fina Victoriasmycket! 
Självklart får du en snygg ask när du beställer ditt namnsmycken från mig <3
 
 
 
 
Namnhalsband Lucky Coin

Och om man dessutom vill ha lite glitter och glamor, ta en närmare titt på Lucky Coin! Det finns både i silver samt rött och vitt guld. Här kan du få äkta diamanter eller de snarlika konstgjorda diamanterna Cubic Zirconia som bling.
 
 
 

Lägg beställningen i webshopen eller maila mig (enklast genom att svara på detta mail) så hjälper jag dig via mail. Det ska vara enkelt att köpa något så vackert!


Hälsningar,
Amanda Egilson
WWW.NAMNSMYCKEN.COM

tel: 0766-456444
maila: [email protected]

 

 
namnhalsband, namnsmycke, namnsmycken,

Kommentera

Publiceras ej