Vardagsglitter

Lagom till Halloween lanserar jag nya fina namnhalsbandet Lucky Coin Petite. Det är en mindre subtilare variant av smycket med samma namn jag haft i sortimentet i snart 10år. Jag tog fram den här mindre modellen för att fler skulle kunna unna sig vardagsglitter. Du har nämligen möjlighet att välja upp till 25st glittrande diamanter på kanten på smycket!
 
 
Här kan man se storleken på halsbandet. Det är 12mm i diameter och ca 2mm tjockt. Det får plats med 2 namn per sida.
 
På bilden nedan visar jag en veneziakedja på 40cm.
 
 
Lucky Coin petit i 18K guld

I modellen med 18K guld (både vitt, rött och rosé) är det äkta diamanter (VS.I) medan det oftast är cubic zircon i silversmycket. Du kan självklart få äkta diamanter även om du köper smycket i silver. Meddela mig i så fall. 
 
 
 
Har du frågor är det bara att kontakta mig på mail eller telefon. Elller besök mig i butiken på Brahegatan 32 i Stockholm.
 
Amanda Egilson
tel: 0766-456444
namnhalsband, namnhalsband i guld, namnhalsband med diamanter,

Kommentera

Publiceras ej