Att sommaren är här har väl inte undgått någon trots att det nu är augusti!? Jag hoppas ni alla är laddade med massa skön sol, mysiga stunder och lata dagar. Sommaren är ju något många av oss väntat på hela året och allt ska (helst) hinnas med. Men att njuta slutet av sommaren är lika viktigt.  Hur ofta stannar vi upp och njuter av NU utan att tänka på allt som kommer SEN?

Jag har fått det underbara beskedet att jag väntar vårt andra barn så jag har mest legat och mått illa och varit trött i början av sommaren men det är ju så fantastiskt! Att längta så mycket efter någon som få i sin omgivning ens vet finns till är väldigt speciellt. Men då jag blev sjukskriven så berättade vi för "alla" så att man kan få förståelse istället. Att bära mitt nya halsband med texten "längtar efter dig" på en egen bricka bredvid min sons namn är för mig ett första bevis på att det bor någon därinne och allt ska gå bra. För att våga tro är också en konst!




Nu önskar jag er en underbar augustimånad och jag hoppas att ni gör saker som får er att må bra och som ni kan minnas i vinter då vi sitter inne med tända ljus och minusgrader. Kanske du ska strunta i att städa huset idag? Det är väl det regniga dagar är till för!?

Varma Kramar / Josefine



Kommentera

Publiceras ej