Någon sa att guldsmycken med namn är som en livslång kärlekshistoria och jag är benägen att hålla med. Guld är evigt, likaså kärleken till sina barn. Guldets speciella egenskaper och sällsynthet har gjort det eftertraktat och högt värderat och det märker man när man står i begrepp att köpa ett smycke i äkta guld.

Jag gör mest och oftast smycken i äkta silver men jag erbjuder även många namnsmycken i guld. Jag har rött guld, vitt guld och roséguld. Vissa smycken finns även i 14K guld, tex det här, ett dopsmycke med guldhjärta. Du väljer självklart vad det ska stå på hjärtat.
 
Vill man som mamma bära sina barn på varsitt hjärta går det också bra. Då kan det se ut så här: Ett namn på vardera hjärtat ingår.
 
De namnhalsband i guld som är populärast hos mig, dvs säljer mest eller får mest glada tillrop i sociala medier är ändå dessa Lucky Coin i både rött och vitt guld. Och jag förstår varför!! De är helt underbara! Extra lyxigt blir det när man strösslar på diamanter på kanten. På de två bilderna nedan är det 10st 0,03 karat stora diamanter i skalan VS.I och det gör sig väldigt bra. Kedjan är facetterad kulkedja.
 
 
De diamanter jag erbjuder är i kvaliteten VS.I och TW.VS. Top Wesselton står för färgen ”sällsynt vit”. VS är ”very small inclusions”. Om inget annat önskas infattas ditt namnsmycke eller namnring med VS.I. För TW.VS, vänligen kontakta mig för pris: [email protected]
 
För att få en uppfattning om storlek på dessa lucky coins har jag gjort en jämförelse med mynt: Nr 3 är alltså lucky coin. Mindre än en enkrona och större än en 10-krona. :)
 
Här är några andra namnhalsband i guld som du hittar i webshopen:


Forever love i rött guld med hjärta i silver.
 
Forever love i vitt guld med hjärta i 18K rött guld.
och slutligen staven i rött guld med en eller tre stavar. Rött guld, vitt guld och roséguld. Ursnyggt!
Priser och mer informatoion om alla dessa guldsmycken finns i webshopen.
 
Kram för idag!
Amanda Egilson
dopsmycke i guld, guldhalsband med namn, guldsmycken med namn, namnhalsband i guld, namnsmycke i guld, namnsmycken, namnsmycken herr, namnsmycken i guld,

Kommentera

Publiceras ej