== Design och tillverkning i Sverige   -   Leveranstid 2-5 dagar   -   Alltid personlig service ==
 
 
 
 
Silverhalsbandet Miss Shedevil with a golden mind är ett unikt och handgjord hängsmycke, utrustad med en mind (hjärna) av guld. Hon har dessutom fått sig ett par kaxiga horn för att visa att hon står upp för sig själv och sina medsystrar. Min honjävul är unik tack vare dessa attribut och skiljer sig därmed från andra smycken med tecknet för kvinna. Miss Shedevil är både snygg och ljuvligt ställningstagande. 
 
Nylansering
 
För 6 år sedan lanserade jag min allra första Shedevil. Det var en platt tös, mer likt en bricka, dock för smal för att hamra in namn på. Då. Då var mina minsta bokstäver 1,5mm. Nu har jag 1mm så det hade idag varit fullt möljigt att göra smycket personligt. Då var hon inte utrustad med guldhjärna även om hon var högt älskad av dem som beställde henne ändå.
 
Inget shedevil-smycke är det andra likt
 
Eftersom jag gör varje smycke från scratch, är inget av dem någonsin helt lik någon annan. Basen är samma men "armar", kropp och horn skiljer sig. Likaså huvudet som ibland är lätt hamrat och ibland inte. Ibland är hon lite plattare och ibland rundare. Jag älskar det!
 
Vi är alla olika och det är Miss Shedevil också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För att beställa eller titta på fler bilder innan du bestämmer dig, vänligen besök www.namnsmycken.com eller maila mig, ring eller skicka sms. Du kan också följa mig på FACEBOOK och/eller INSTAGRAM
 
Hälsningar,
Amanda Egilson
NAMNSMYCKEN.COM - smycken på nätet sedan 2006
 
Ringa/sms: 0766-456444
 
namnhalsband, shedevil,

Kommentera

Publiceras ej