Jag skapar ungefär lika många namnsmycken varje månad även om vissa månader ger extra många beställningar, tex november och december samt maj och juni. Jag skulle säga att det är mina toppar. Och eftersom jag älskar mitt jobb och älskar att få höra era glada tillrop på de smycken jag skapar så delar jag med mig av den senaste tidens smycken i bilder.
 
 
Håll tillgodo!
 
Det här ovan är en specialare, one of a kind, helt magisk. Jag har bara gjort, och kommer bara, göra detta exemplar. Kontakta mig om du vill bli ägare till denna skönhet.
 
Korsordscoinet har blivit en favorit bland mina kunder. Här väver jag in alla fina epitet på ett och samma coin i äkta silver. Vill du ha namn, gör en skiss till mig som du tror kan funka, så går det precis lika bra.
 
 
 
Hitta dessa snyggingar och massa andra namnsmycken på www.namnsmycken.com
och följ mig på sociala medier för senaste släppen, skötseltips och annat spännande.
 
Amanda Egilson Hallgren
0766-456444
FB: Namnsmyckencom/
 
namnhalsband, namnsmycken,

Kommentera

Publiceras ej