För 14 år sedan bestämde jag mig.

 Jag bestämde mig för att satsa fullt ut på något som jag verkligen brinner för och som jag ville dela med mig av till andra. Min yngsta dotter hade just börjat på förskolan för att jag saknade att ha henne nära 24 timmar om dygnet. Jag ville känna att jag hade båda barnen med mig även när vi var skilda åt under dagen.

 Jag hamrade in deras namn på två bitar silver som jag klippt ut med plåtsax och där, precis där skapades det första namnsmycket och eftersom själva affärsidén kändes självklar för mig startade jag mitt företag Namnsmycken.com.

Jag heter Amanda Egilson Hallgren och Jag VILL att man ska känna att mina namnsmycken är gjorda med omsorg och kärlek, därför skapar jag mina smycken för hand, steg för steg. Jag gör alltid mitt yttersta för att det ska bli perfekt så att kunden ska bli 100% nöjd. Blir hon inte det, gör jag om, ända tills hon blir det. Jag ger aldrig upp!
 
 
 
 Precis därför finns det en sak som gör mig så ledsen och orolig:

Jag har förstått att alltför många förväxlar mig med andra företag, företag som fabrikstillverkar och massproducerar sina namnhalsband i Egypten. (Jag vill inte nämna några namn, sånt gör man bara inte, jag vill ha ryggen fri och foka på mitt eget företag och det är kanske inte deras fel att förväxlingen sker). Kvaliteten på dessa smycken är tyvärr oftast inte alls bra, det är många reklamationer och försvunna eller försenade leveranser. Det är många missnöjda kunder som klagar på dålig kundtjänst och dålig service. Detta vet jag för det är till MIG dessa kunder ringer och klagar. I tron att det är JAG och MITT företag som de handlat av! Och eftersom det här andra företaget inte ens har kontaktinformation på sin hemsida googlar man fram mitt nummer istället. För mitt nummer är inte hemligt, för jag står för mina smycken.

Dessa besvikna kunder som kontaktar mig förstår efter en stund att det inte är samma företag och allt är okej igen.

 Men jag tänker på alla som INTE kontaktar mig och som går runt och TROR att det är samma!!
DET gör mig otroligt orolig ledsen och rädd!

 

Massproduktion i Egypten

Och medan de massproducerar i fabrik i Egypten, slår jag ut mina namnsmycken själv ur plåt av äkta silver och hamrar in vartenda namn, bokstav för bokstav med morfars gamla hammare för jag vill att allt ska kännas genuint och äkta. Den kärlek jag lägger in vid tillverkning följer med smycket när du sedan bär det. Du kommer till och med känna det <3

 
 

Livslång servicegaranti!

Du kan alltid nå mig, både på telefon, mail och sociala medier. Jag är ständigt närvarande. Och en sak till, när du köpt ett smycke av mig, får du alltid livslång servicegaranti. Det är unikt och det vågar jag erbjuda för att jag känner mina smycken utan och innan och står bakom dem till 100%.

 

Tack för att jag fick möjlighet att berätta min historia.

Jag skulle vara mycket tacksam om du vill följa mig i sociala medier och bilda dig en egen uppfattning.

INSTAGRAM        FACEBOOK

Stor varm kram

Amanda Egilson Hallgren
WWW.NAMNSMYCKEN.COM (och inget annat!!)

 

handgjorda namnsmycken, namnsmycken,

Kommentera

Publiceras ej